Powrót na stronę wejściowš -
For ENGLISH: www.GreatPoland.eu
Panel Użytkownika:  Załóż konto  -  Zaloguj się
Naucz się najbardziej popularnego 
tańca 
klubowego - West Coast Swinga!
|  START  |  WIADOMOŚCI  |  KATALOG STRON  |  OGŁOSZENIA - CyberBazar  |  TURYSTYKA - AGROTURYSTYKA  |  URZĘDY  |  DYSKUSJE  |  MAPY  |    kontakt    reklama    o nas   
Dodaj newsa do SERWISU INFORMACYJNEGO !DODAJ własnego NEWSA
do Serwisu Informacyjnego CyberWielkopolski
WYSZUKIWARKA Serwisu Informacyjnego - Proszę wpisać słowo lub zwrot kluczowy:
potraktuj jako wyrażenie       osobne słowa
 Przez rok będą szlifować relacje z inwestorami - Przez rok będą szlifować relacje z inwestorami -
Przez rok będą szlifować relacje z inwestorami

W programie SII bierze udział 10 spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych na rynku głównym i New Connect. Każda z nich reprezentuje inną branżę, posiada różny staż na parkiecie i inną strukturę akcjonariatu. Power Media SA jest jedynym uczestnikiem z sektora usług programistycznych wspierających biznes. Projekt będzie trwał 12 miesięcy, a jego celem będzie stworzenie, przetestowanie w praktyce i wypromowanie najlepszych standardów komunikacji pomiędzy spółkami a indywidualnymi inwestorami.

Pierwszy etap projektu, który zakończy się w czerwcu, będzie polegał na opracowaniu przez spółkę polityki informacyjnej. Strategia relacji inwestorskich powstanie we współpracy z SII na podstawie dotychczasowych doświadczeń firmy. Będzie ona uwzględniać także najlepsze praktyki wypracowane przez spółki giełdowe na Zachodzie oraz informacje uzyskane w ramach siedmiu edycji Ogólnopolskiego Badania Inwestorów. W opracowanej przez SII ankiecie akcjonariusze oceniali m.in. politykę informacyjną spółek giełdowych, wskazując na te elementy strategii komunikacyjnych podmiotów, które wymagają dopracowania. Kolejne etapy projektu to zastosowanie praktyk informacyjnych opracowanych w fazie koncepcyjnej oraz ich ocena po 12 miesiącach. Ewaluacja efektów tych wdrożeń odbędzie się na podstawie audytów w spółkach. Badanie zostanie przeprowadzone przez niezależną, zewnętrzną firmę badawczą na początku i po zakończeniu projektu. Strategie komunikacji będące efektem projektu „10 spółek na 10 lat SII” posłużą w przyszłości jako przykład właściwych relacji spółki z rynkiem.

- Udział naszej spółki w projekcie jest dla nas sprawą prestiżową. Z naszych doświadczeń będą bowiem korzystać inne podmioty notowane na GPW – podkreśla Marta Przewłocka, wiceprezes Power Media SA. – W ciągu kilku lat obecności na GPW wypracowaliśmy skuteczną politykę informacyjną, która pomaga inwestorom właściwie ocenić nasze działania na rynku oraz ich efekty. W naszych kontaktach z akcjonariuszami dużą wagę przykładamy do internetu jako nowoczesnego i szybkiego kanału informacyjnego. A wykorzystanie globalnej sieci w relacjach inwestorskich jest jednym z ważniejszych elementów programu „10 spółek na 10 lat SII”. Możemy podzielić się naszym know-how w tym zakresie. W oparciu o dotychczasowe doświadczenia stworzymy strategię IR, która będzie służyć jako wzorzec i punkt odniesienia dla innych graczy giełdowych.

Spółka Power Media prowadzi na swojej stronie firmowej bogaty serwis dla inwestorów, który zawiera informacje o akcjach spółki (notowania, prospekt emisyjny itd.), aktualną strukturę akcjonariatu, prezentacje dla inwestorów (przedstawienie oferty publicznej oraz prezentacje pionów biznesowych firmy: tworzenie oprogramowania, outsourcing i rekrutacja kadr IT, księgowość internetowa), aktualizowane na bieżąco kalendarium wydarzeń korporacyjnych, raporty bieżące i okresowe, informacje i wskaźniki finansowe spółki. Nieczęsto spotykanym w Polsce pomysłem na komunikację spółka – akcjonariusz jest blog dla inwestorów, który zawiera skrót wszystkich informacji ważnych dla inwestorów. Serwis zawiera m.in. informacje o wynikach, prezentacje planów strategicznych spółki, komentarze rynkowe, wezwania na akcje, terminy publikacji raportów, statystyki księgowości internetowej ifirma.pl, informacje o kampaniach marketingowych etc.

- Z naszych doświadczeń wynika, że internet jest efektywnym narzędziem, które pomaga budować zaufanie pomiędzy inwestorami indywidualnymi a spółką – mówi Marta Przewłocka. - Power Media dzieli się wszystkimi informacjami istotnymi dla akcjonariuszy. Dzięki tej otwartej polityce komunikacji jesteśmy spółką spełniającą kryteria przejrzystości.

Prócz bezpośrednich relacji inwestorskich prowadzonych przy pomocy strony internetowej Power Media SA
częścią strategii komunikacyjnej są również intensywne działania public relations, nastawione na utrzymywanie kontaktów z mediami.

Prócz spółki Power Media SA w programie SII wezmą udział również: Bank Millennium, Azoty Tarnów, PBG, Cinema City, NFI Progress, Kredyt Inkaso, Orzeł, Notoria i Telestrada. Poszczególne etapy projektu można śledzić na stronie www.10na10.pl.

Data wiadomości: 2010-04-28
Autor: Nanotech
Powrót do zestawienia

  SKOMENTUJ POWYŻSZĄ INFORMACJĘ+ Dodaj własny komentarz        


  DZIAŁY INFORMACJI:

 WYDARZENIA
 BIZNES i GOSPODARKA
 -\Wielkopolska
 -\Kraj
 -\Świat
 KULTURA, SZTUKA, IMPREZY
 SPORT
 TECHNOLOGIE i NAUKA
 KOMUNIKATY
 FELIETONY z WIELKOPOLSKI
 MOTORYZACJA
 DOM i BUDOWNICTWO
 PRACA i EDUKACJA
 MEDYCYNA i ZDROWIE
|  START  |  WIADOMOŚCI  |  KATALOG STRON  |  OGŁOSZENIA - CyberBazar  |  TURYSTYKA - AGROTURYSTYKA  |  URZĘDY  |  DYSKUSJE  |  MAPY  |
CyberWielkopolska:  Kontakt  |  Regulamin  |  Polityka Prywatności  |  Mapa Serwisu  |  Reklama  |  Agencja Promocyjna  |
SprawdŸ pocztę w CyberWielkopolsce
Polecamy:
© CyberWielkopolska 2019 - Wszelkie prawa zastrzeżone
Wykonanie, Hosting, Obsługa:
Wielkopolski Portal Internetowy CyberWielkopolska
www.wielkopolska.com.pl