Powrót na stronę wejściowš -
For ENGLISH: www.GreatPoland.eu
Panel Użytkownika:  Załóż konto  -  Zaloguj się
|  START  |  WIADOMOŚCI  |  KATALOG STRON  |  OGŁOSZENIA - CyberBazar  |  TURYSTYKA - AGROTURYSTYKA  |  URZĘDY  |  DYSKUSJE  |  MAPY  |    kontakt    reklama    o nas   
Dodaj newsa do SERWISU INFORMACYJNEGO !DODAJ własnego NEWSA
do Serwisu Informacyjnego CyberWielkopolski
WYSZUKIWARKA Serwisu Informacyjnego - Proszę wpisać słowo lub zwrot kluczowy:
potraktuj jako wyrażenie       osobne słowa
Przebudowa wiaduktu według projektu Dromostu


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu zarządzająca drogą krajową numer 11 wyłoniła wykonawcę projektu przebudowy wiaduktu w Obornikach Wielkopolskich. Sierpniowy przetarg wygrała poznańska firma Dromost sp. z o.o., która przedstawiła zdecydowanie najlepszą i najtańszą ofertę.

W przetargu ogłoszonym przez poznański oddział Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wzięło udział pięć spośród sześciu firm projektowych, ponieważ jedna z nadesłanych ofert została już na wstępie odrzucona z przyczyn formalnych.
Głównym kryterium oceny nadesłanych propozycji stanowiła cena. Najkorzystniejszą pod względem merytorycznym i ekonomicznym złożyła spółka Dromost z Poznania (z siedzibą przy ul. Limanowskiego 4/1), która zaoferowała wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę wiaduktu nad linią PKP w Obornikach Wielkopolskich w ciągu drogi krajowej nr 11 za kwotę 52 460 złotych, tymczasem najdroższa oferta zaproponowana przez konkurencję opiewała na kwotę aż 287 tysięcy złotych.

Firma Dromost ma teraz czas do 28 lutego 2007 roku na przedstawienie zamawiającemu gotowego dokumentu w sześciu egzemplarzach zawierającego decyzje środowiskową, materiały do zgłoszenia, projekt organizacji ruchu drogowego w czasie przebudowy, niezbędne uzgodnienia, zgody i zatwierdzenia, opatrzone czytelnymi komentarzami projektanta.
Projekt przebudowy wiaduktu nad linia PKP należy wykonać na aktualnym podkładzie geodezyjnym wraz ze stanem prawnym i dołączyć do niego mapę ewidencyjną i wypisy z rejestru gruntów, uwzględniając koszt wykonania mapy.

Opracowanie musi spełniać szczegółowo określone warunki techniczne dotyczące drogowych obiektów inżynieryjnych zawarte w rozporządzeniu ministra transportu i gospodarki morskiej numer 735 z 30 maja 2000 roku. W projekcie należy ponadto uwzględnić rozbiórkę nawierzchni, kap chodnikowych i balustrad obornickiego wiaduktu, wykonanie nowej zespolonej płyty żelbetowej przy zachowaniu dotychczasowej klasy nośności według PN, uwzględnić siedmiometrową szerokość jezdni i jednostronny nienormatywny chodnik o szerokości 1,5 metra oraz obustronne barieroporęcze typu sztywnego.

Budowlano – wykonawczy projekt należy uzgodnić w wydziale mostów poznańskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przy ul. Gajowej 6.



Autor: Konrad Klimczak
Źródło: www.bizzone.pl

Data wiadomości: 2006-10-20
Powrót do zestawienia

  SKOMENTUJ POWYŻSZĄ INFORMACJĘ+ Dodaj własny komentarz        


  DZIAŁY INFORMACJI:

 WYDARZENIA
 BIZNES i GOSPODARKA
 KULTURA, SZTUKA, IMPREZY
 SPORT
 TECHNOLOGIE i NAUKA
 KOMUNIKATY
 -\Wielkopolska
  -\Poznań
  -\Pozostałe
 FELIETONY z WIELKOPOLSKI
 MOTORYZACJA
 DOM i BUDOWNICTWO
 PRACA i EDUKACJA
 MEDYCYNA i ZDROWIE
|  START  |  WIADOMOŚCI  |  KATALOG STRON  |  OGŁOSZENIA - CyberBazar  |  TURYSTYKA - AGROTURYSTYKA  |  URZĘDY  |  DYSKUSJE  |  MAPY  |
CyberWielkopolska:  Kontakt  |  Regulamin  |  Polityka Prywatności  |  Mapa Serwisu  |  Reklama  |  Agencja Promocyjna  |
SprawdŸ pocztę w CyberWielkopolsce
Polecamy:
© CyberWielkopolska 2021 - Wszelkie prawa zastrzeżone
Wykonanie, Hosting, Obsługa:
Wielkopolski Portal Internetowy CyberWielkopolska
www.wielkopolska.com.pl